Pagina URL: https://www.cepa.be/werkgevers/personeelsbeheer/personeelsbeheer-tot-uw-dienst/onze-servicegarantie/

Pagina afdrukken

Onze servicegarantie

We garanderen de kwaliteit van onze dienstverlening door toegankelijk en bereikbaar te zijn voor onze leden, de werkgevers en de havenarbeiders.

Wil je meer weten over loonbetalingen, havenarbeid, personeelsadministratie, afwezigheden of de hospitalisatieverzekering? Dan bel of mail je ons op:

Personeelsbeheer
Brouwersvliet 33, bus 7 (inkom via Adriaan Brouwerstraat 24)
2000 Antwerpen
T: 03/ 221 97 77
E: loketten@cepa.be

We zijn telefonisch bereikbaar op:
Maandag, dinsdag en donderdag: 08.00 – 12.00u en 12.45 – 16.30u
Woensdag: 08.00 – 12.00u
Vrijdag: 12.45 – 16.15u

Wat als je persoonlijke gegevens wijzigen?
Je werknemer kan zijn persoonlijke gegevens gemakkelijk zelf aanpassen via de beveiligde, digitale omgeving MyCepa of via de Eloket-app. De werknemer kan zijn gegevens ook persoonlijk aan het loket aanpassen. Hiervoor kan je telefonisch een afspraak maken om langs te komen op dinsdag of donderdag tijdens de kantooruren. Alleen als de werknemer in vast dienstverband werkt, mag je als werkgever deze wijzigingen schriftelijk doorgeven, bv. via e-mail.

Wat als je werknemer zich wilt registreren voor de Cepa mailing?
De Cepa mailing komt wekelijks via e-mail en houdt werknemers persoonlijk op de hoogte van hun kledijpunten- en vakantiesaldo e.d. Via deze link  kan de werknemer zich registreren.