Pagina URL: https://www.cepa.be/havenarbeiders/personeelsbeheer/personeelsbeheer-tot-uw-dienst/onze-servicegarantie/

Pagina afdrukken

Onze servicegarantie

We garanderen de kwaliteit van onze dienstverlening door toegankelijk en bereikbaar te zijn voor onze leden, de werkgevers en de havenarbeiders.

Wil je meer weten over je loonbetalingen, personeelsadministratie, afwezigheden of hospitalisatieverzekering? Dan bel of mail je ons op:

Personeelsbeheer
Brouwersvliet 33, bus 7 (inkom via Adriaan Brouwerstraat 24)
2000 Antwerpen
T: 03/ 221 97 77
E: loketten@cepa.be

Wil je graag havenarbeider worden? Klik hier voor meer informatie.

We zijn telefonisch bereikbaar op:
Maandag, dinsdag en donderdag: 08.00 – 12.00u en 12.45 – 16.30u
Woensdag: 08.00 – 12.00u
Vrijdag: 12.45 – 16.15u

Wat als je persoonlijke gegevens wijzigen?
Je kan je persoonlijke gegevens gemakkelijk zelf aanpassen via de beveiligde, digitale omgeving MyCepa of via de Eloket-app. Je kan je gegevens ook persoonlijk aan het loket aanpassen. Hiervoor kan je telefonisch een afspraak maken om langs te komen op dinsdag of donderdag tijdens de kantooruren. Alleen als je in vast dienstverband bent, mag je werkgever deze wijzigingen schriftelijk doorgeven, bv. via e-mail.

 

Wat als je je wil registreren voor de Cepa mailing?
De Cepa mailing komt wekelijks via e-mail en houdt je persoonlijk op de hoogte van je kledijpunten- en vakantiesaldo e.d. Klik hier om je te registreren.